środa, 31 października 2012

PO raz 43!

Zdjęcie z dziś, z Izu i Żańcią <33
Dziękuję wszystkim debilom za dziś ! ♥ 

Siemka.
Nie piszę tu z powodu braku czasu i dużej ilości nauki -,-
Co u mnie? bywało gorzej. Aczkolwiek wcale nie jest kolorowo. Nie wiem co się ze mną dzieję. No bo niby jest okey, ale środku wszystko się wali : ( Ja pierdziele, całe dnie bym siedziała i użalała się nad sobą. Nie mam na nic ochoty.
W ten długi weekend nie będziecie mieli okazji mnie widzieć na FB, Blogu, czy Asku. Być może pojawię się na gg, ale tylko w tel. W te 4 dni, postaram przemyśleć sobie parę spraw. Muszę się wyciszyć. Zacząć od zera. Muszę uzupełnić braki w szkole. Muszę obejrzeć filmy na których obejrzenie nie miałam czasu od paru miesięcy. Tak, dobre plany na weekend, nie ma co.
Jeśli chodzi o szkołę  to w przyszłym tygodniu czeka poprawa z nimca i bioli. No i sprawdzian z gegry. Czas zacząć się uczyć -,-
Tak więc nie ma już o czym pisać, więc kończę to zamulającą notkę.
Macie jeszcze tylko piosenkę, która mi się mega podoba - Enej - Tak smakuje życie
Miłego ! : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz