sobota, 13 października 2012

po raz 37 !

Cześć :)
Kocham soooboty ! ♥

Obudziłam się o 9, poczytałam chwilkę i zeszłam zjeść śniadanie : )) Śniadanie jadłam około godziny, lubię too : * potem zachciało mi się czegoś słodkiego, więc postanowiłam upiec babkę cytrynową, problem w tym, że nie miałam w domu cytryny, więc upiekłam bez, a potem się zastanawiałam, czy to jeszcze babka cytrynowa, czy może jestem tak świetnym kucharzem, że wymyśliłam swój własny przepis : )) nie no świruję ^^  następnie posprzątałam trochę, tata zaproponował mi kawę (o.O) a, że tacie się nie odmawia, więc wypiłam sobie  : ]
aktualnie gg z Kasią : *
zaraz spadam, bo jadę z rodzicami, nie lubię -,-
a potem randeczka z polskim, spoko, spoko : ))

i co tu jeszcze, zimno jest, Kam znów jedzie, Agu chyba nie przyjdzie dziś, chyba, że później.
lecę, elo  : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz