sobota, 6 października 2012

PO raz 32! :D

Siemka : D
Wczorajszy dzień jak najbardziej udany : ) w szkole jak zwykle nudy straszne : // Bicie się z Agu zawsze spoko :) 
Po szkole do babci, zjadałam, pogadałam, wkurzyła mnie jedną rzeczą -,- i do mamy, poszłyśmy kupić buty i po drodze spotkałyśmy panią R. (nauczycielkę, znajomą mojej mamy) i oczywiście musiała powiedzieć, ze za mocno się maluję do szkoły : // potem pojechałam kupić jakieś tam pierdoły na wieczór : )) 
wróciłam do domu, to ogarnęłam pokój, umyłam się, zgrałam filmy i przyszła Agu z Olą <3 
no i oglądanie filmów, jedzenie czipsów, tańczenie, skakanie po łóżku, i takie tam : )) Agu zasnęła jako pierwsze, hahaha :D potem Ola, ja dokończyłam film i dopiero poszłam spać : ) w nocy dziewczyny się chyba 4 razy budziły, i gadały takim szeptem, że mnie budziły, hahaha ^^ 'możecie mówić normalnie, jesteśmy daleko od cywilizacji' : )) obudziłyśmy się o 7 rano o.O i już nie poszłyśmy spać : D Obejrzałyśmy film, dojadłyśmy słodycze i dziewczyny poszły : ] było świetnie ♥
O 11 pojechałam rodzicom pomóc w jednej rzecz, wkurzyłam się na nich -,- i do domu, było tak zimno, że poszłam do siebie, położyłam się i czytałam książkę (zdjęcie) : ]
W końcu ją dokończyłam : )  książka jest świetna : D zakończenie jeszcze lepsze, nie spodziewałam się takiego zwrotu akcji : ] no mistrzostwo, jedna z najlepszych jakie czytałam. Aktualnie zaczęłam czytać "we mgle" która od pieszej strony niesamowicie wciąga, zobaczymy  czy do końca będzie tak ciekawa. Jako następna mam zamiar przeczytać "zemstę" bo lektura -,- 
Później zasnęłam, spałam jakieś 3 godzinki, obudziłam się, to odrobiłam lekcję :o  teraz siedzę na necie, ale zaraz idę się ogarnąć i spać : >
Jutro wbijają dziewczyny, uczyć się matmy, bo poprawa w środę, nie chcę mi się, ale no cóż.
i już w czwartek dyskoteka <3 mam nadzieję, że nie przełożą, robili to już 2 razy -,-
Będziemy densić, lubię to : ))
Spadam, elo : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz