niedziela, 16 września 2012

Po raz 19 !

Cześć, cześć czołem ^^ Wczoraj dzień jak najbardziej udany : ) Na 13 do urzędu stany cywilnego, i tam ślub wzięli Ela i Przemek  : ] potem przyjęcie, skromne, bo było tylko kilkanaście osób , ale zabawa była świetna : D Impreza trwała tak od 14 do 23:30, i byłam potem tak zmęczona, OMG, ale oczywiście Pan Młody i jego brat nie dali mi odpocząć : / Potem uciekłam tan sobie na takie krzesła, to przyszła Agnieszka i "a co ty tu robisz? Tańczyć, Już !" A ja, że nieee, a ona " a wpierdol chcesz?!" i siłą mnie na parkiet : ] Pod koniec porobiłam trochę zdjęć, pani fotograf powiedziała, że mam smykałkę, i gadała z rodzicami, żeby kupili mi aparat : ) do domu wróciłam po północy, ale takie wrażenia po zabawie, że spać nie mogłam. Mam obudziła mnie 9:30, zapytać czy jadę do kościoła, jak widać nie pojechałam. Dziś muszę iść po lekcję do Agu i Może w końcu sesja z Kam [?] No to ja spadam, elo ; *

2 komentarze:

  1. No to widzę wesele udane :)
    P.S. wyłącz weryfikację obrazkową w komentarzach ; )

    OdpowiedzUsuń