czwartek, 13 września 2012

Po raz 17 !

Siema : ) wczoraj tragiczny wieczór -,- dziś rano tak mi się wstać nie chciało, i chyba z 5 razy wciskałam przycisk "drzemka", w końcu o 6:45 zwlekłam się z łóżka. Padało, to mój tata nas zawiózł. Kam nie było, bo chora, biedaczka, zdrowiej maleńka ! : * No i dziś byłyśmy jednymi z pierwszych osób w szkole. Zaczęliśmy anielskim, facetka chyba się na mnie uwzięła, bo tylko mi zwracała uwagę : / Potem rela, z Agu siedziałam  to zwała : ) Później biola, piąteczka wpadła ^^ na polaku nuda. Matma  - dostałam naklejkę z napisem "Super wyczyn" : D na WF nie ćwiczyłam , pani nie wierzyła, że zwolnienie pisał mój tata : / no i chemia, zamulanie. I znów szłam w deszcz do domu, ale nie padało tak jak wczoraj. Planów na dziś brak. Śpiąca jestem. Muszę od kogoś wziąć lekcje z niemca -,- spadam, elo : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz