wtorek, 11 września 2012

Po raz 15 !

Siema : ) Pogoda się poprawiła, jest 28 stopni ! : * Nie byłam dziś w szkole, musiałam załatwić kilka spraw. Jak już wróciłam, chciałam w końcu dokończyć oglądanie filmu (oglądam go już 4 dni, po kawałku), ale mi się zaciął i za cholerę nie chciał "iść" dalej ! : / A więc weszłam na face, nikogo nie było, wszyscy w szkole, to próbowałam zmienić wygląd bloga.  Nie miałam ochoty nawet posłuchać swoich ulubionych piosenek, tylko włączyłam radio (nienawidzę ciszy, gdy jestem sama) Jedyne co dziś udało mi się zrobić, to ubić śmietanę i zjeść z ciasteczkami, które podkradłam siostrze : ) A tymczasem piję kawę, już 2 dziś : / coś złego się ze mną dzieje... I to nawet nie wiem co, przecież problemy się rozwiązały, pogodziłam się z pewną osobą (z którą nie gadałam ponad rok) w szkole idzie dobrze, a ja chodzę smutna i wgl, jestem zła na siebie! : / Dobra, nie zamulam, elo : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz