poniedziałek, 17 września 2012

Po raz 20 !

Siema ! : ) wczorajszy spacer z Kamilą, na Wólkę, uwielbiam ! *_* i spotkanie z Domą i do Kaufa i szukanie fasoli i powrót po ciemku ! : ]] no a dziś? wstałam jakoś bez większych problemów, trochę późno wyszłam z domu, bo mama pisała zwolnienie, usprawiedliwienia i wgl. w szkole ok. na początku wszyscy się srali, że nie mają butów i ich nie wpuszczą, a ja z Kamilą "jak mnie nie wpuszczą to idę na miasto" i totalna olewka : ) lekcje nawet szybko minęły mi : D dostałam 3 z bioli, jakoś przeżyję : p Teraz właśnie dopijam kawuniunie <3 i idę pewnie odrabiać lekcje, chciałam, żeby Kam przyszła, ale jej się nie chcę, leń mój ! : * Jak coś się będzie działo, to jeszcze napiszę, a tymczasem spadam, elo : *
Kocham! <3 -  http://www.youtube.com/watch?v=4OjiOn5s8s8&feature=related
+Pozdro dla Izy za poganianie : ] : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz