niedziela, 30 września 2012

PO raz 28?


Hei : )
Dziś dzień świetny : ) Wstałam o 9, posłuchałam muzy, zjadłam śniadanie i do neta : ] Potem pomogłam mamie, i znów w necie, gadałam z paroma osobami, i tak, z jedną się śmieję, z drugą mało co nie płacze, nie mogę normalnie -,- o 16:30 miałam iść z Kam, ale się tak rozpisałam, że się spóźniłam aż 13 min : D spokojnie wybaczyła mi ^^ Na to poszłyśmy sobie w stronę Wólki tam posiedziałyśmy na drodze : ] pokopałyśmy jabłka : ) i rzucałyśmy się kamieniami : > Następnie nagrałyśmy naszą wersje filmiku : 
http://www.youtube.com/watch?v=x_z1Icyu5gI  2 razy xD Potem wracając nagrałyśmy filmik do piosenki : http://www.youtube.com/watch?v=ERll-aO_KQQ : DD No i poszłyśmy na boisko, i posiedziałyśmy pogadałyśmy, ach te nasze tematy : p i przyszła Klaudia, Klaudia i Paulina, to zamieniłyśmy parę zdań i poszłyśmy się jeszcze przejść : ) I znów przy sklepie spotkałyśmy się z dziewczynami, to pogadałyśmy i do Kamili : ] A tam Kam miała szarlotkę <33 ale jak my jadłyśmy, masakra -,- potem Kam wyjęła patyczki do uszu, to się pobawiłyśmy ^^ A jej brat "a wy się naćpałyście?" : D Hahaha : >
No a tymczasem sprawdzam neta, i idę do Kam, bo umówiłyśmy się z chłopakami : )
Jutro jak już wspominałam po szkole idę na zakupy i do babci, więc nie wiem czy będzie notka.
Elo : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz