sobota, 8 września 2012

Po raz 13 ! : )

Elo, elo : ) wczoraj nie pisałam, ponieważ rano szkoła, fajnie było, znów dużo śmiechu ; ) ale niestety, zaczęły się już kartkówki, sprawdziany, odpytywanie... Sranie w banie ! I powrót ze szkoły, 10 stopni a ja na ramiączka : ] i chłopacy w lasku, hahahah : ) i "nie słyszę, jadę czołgiem, emememmememem" Po szkole od razu do Debilki ! : * I takie tam gniecenie chleba. FENK JU , filmik, zabawy z Dorą, Kamylka, no Kamylka :  DD i znów kupa śmiechu. Potem do domu, jak wróciłam, to dosłownie padałam na pysk! Obejrzałam Got to dance i poszłam spać. Jeszcze zanim zasnęłam fałszowałam przed lusterkiem : )) no a dziś postanowiłam sprzątnąć pokój i trochę go zmienić, takie tam duperele. No ale chyba mi się dziś to nie uda : ) Leń ze mnie ! lecę, paaaa ; *

1 komentarz: