poniedziałek, 24 września 2012

Po raz 26 !

Elo : ) w sobotę poszłam z Kam do Klaudii i tam grałyśmy w monopoly, śpiewałyśmy, tańczyłyśmy, karmiłyśmy rybki i wgl, dużo śmiechu ! : ) potem powrót w deszczu -,- ale z Kam nie ma znaczenia jaka pogada, bo i tak się całą drogę śmiałyśmy, a w sklepie się spotkałyśmy Agu i Olę i do domu : p Wczoraj rano zamułka, nic mi się nie chciało, o 16 przyszła Ola i Agu, i uczyłam je matmy, potem potańczyłyśmy, herbatka, ciasteczka i film <3 potem obejrzałam Must be the music,  odrobiłam lekcję i spać : ] dziś za to, rano budzik dzwoni o 6:20, zasnęłam na 5 min, a tu 6:40, jakim cudem?!   ogarnęłam się i droga do szkoły przez pola ; // no a w szkole, pierwszy WF na siłownie to potańczyłam z Kam, Iloną, Miśką <33 a na drugim siedziałam i się  nudziłam. Potem biola, kartkówka, zrobiłam 2 zad na 3, oby 3 było : [ na historii  usiadłam z Agą i duuuużo śmiechu : D na angolu mnie zapytała, i dostałam 5, fuck yeah ! : ] a na godzinie wychowawczej zrobiła angola, a ja mówię, to jest godzina wychowawcza i ja nie będę nic robić, to sobie pogadałam z Agu : ) a na polaku takie tam, nudy. Wróciłam do domu ogarnęłam się, i do neta, tu dałam lekcję Domie, popisałam z Iloną i Kasią : )) tymczasem idę pomóc Julii w lekcjach, elo : ** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz