środa, 19 września 2012

Po raz 22 !

Elo : ) Dziś wstałam bez większych problemów. W szkole takie tam nudy. Pierwsza infa, to pisałam z Kam, która siedziała koło mnie i oglądałyśmy zdjęcia z wesele, "patrzy pan, Bartek" a pan "oooo Bartek" "no przecież mówię!' " i zwała : ) i pytanie co robisz? patrze na ciebie : ) potem technika, pisanie liter, wrrrr... ale dużo śmiechu "prozę pana, a jak ktoś ma  Parkinsona to pan to uwzględnia?" hahahhahahaha ^^ potem geografia, jedzenie czipsów i takie tam. Potem Zajęcia Artystyczne i rysowanie kwiatka w doniczce i jabłka, ja tam nie umiałam, ale ok. na matmie takie nudy, że masakra, jutro kartkówka, spoko, damy radę. i Wf nie ćwiczyłam, pogadałam z Kam i Oliwką. W drodze do domu zmokłam, choć szłam pod parasolką Kasi.Teraz net, ale niedługo, bo trzeba iść do lekcji, elo : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz