sobota, 22 września 2012

Po raz 25 : )

cześć : D więc wielkie sory, że wczoraj nie było notki, ale nie miałam czasu : / w szkole, nawet, nawet ^^ Było na 9, pierwsza geografia, to sobie zjadłam, pogadałam z Kam i Agu i takie tam, niemiecki kartkówka, jakoś tam, może 3 będzie, i zwała z pani, która przewróciłaby się 3 razy :D nieprzyjemna przerwa po niemcu -,- i matma, totalna zamuła, nic nie robiłam, tylko leżałam głową na ławce ; // na WOSie znów gadałam z Kam i Agu, dodam, że mam zajebistą grupę na projekt : * Na historii kartkówka, nic nie umiałam, ale szczegół, może 3 będzie, oby : // w domu popisałam z Kasią i jeszcze jedną osobą <3 i poszłam do Agu ! a tam jaka zwała, OMG! Robiłyśmy zdjęcia i filmiki kamerką, oglądałyśmy świetny filmik o jeździe na lodzie : ]] a potem zwały na Asku : pp na koniec obejrzałyśmy Got to dance i Aga miała mnie odprowadzić, ale bała się psa, i sama szłam ; //  dziś wstałam po 9, zjadłam, trochę na kompie, i zrobiłam obiad, teraz trochę ogarnę, i może Agu wbije, oby : ] spadam, elo : * 

1 komentarz:

  1. Też mam w piątki pierwszą geografie ^^ Zwały w szkole - me gusta ;* Bardzo podoba mi się twój blog ;) Będę częściej wpadała ;D jak będziesz miała chwilkę to wpadnij do mnie:
    http://wekablogpf.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń