środa, 10 października 2012

Po raz 35 !

Cześć : D
Zimno jest ogólnie -,-
Rano doobrze, że mama mnie zawołała, bo bym zaspała. Pierwsza infa, to najpierw wycinałam serduszka, potem z Ilą pisałyśmy do takich różnych ludzi  :) Potem Zajęcia technicznie, 2 godziny  zawsze spoko ^^ i śpiewanie "czarny chleb i czarna kawa" z Miśką ♥ no i takie tam : ) geografia  strasznie dużo pisania -,- muszę przepisać zeszyt : < i zajęcia plastyczne, to na 1 lekcji takie tam rysowanie, na 2 portret, modelem była Michalina, hahaha, Bartosz jak ją narysował, OMG : DDD no i WF, na początku graliśmy w "berka" potem w 10 podań, spoko, spoko, jedna rzecz mnie pozytywnie zaskoczyła, druga wkurzyła strasznie, ale oke.

Bójka panów woźnych zawsze spoko, hahahaha ;> i poprawiałam z Niemca  mam nadzieję, że będzie 4 : [ i do domu, powrót z Kamilą, lepiej nie mówić... : pp
W domu zjadłam i usiadłam do neta, tak się zapowiada większa część dnia, potem słówka na angola -,-
Aktualnie zażaeram batona i pisze z Kam ♥
jutro dyskoteka ! : D
Spadam, elo : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz