niedziela, 21 października 2012

Po raz 41 ! : D

Cześć : D
Położyłam się o 2:30, Julka mnie obudziła o 8, dzięki -,- ale i tak poszłam spać :p
Jak wstałam to sobie zjadłam i usiadłam do kompa : )
Dziś pisałam pół dnia z Olą : D Hahahaha, nienormalne myy ! ♥ Ale za to Cię kocham, mała : *
No i tak sobie siedziałam całą niedzielę : ) z przerwami na jedzenie i łazienkę : >
I teraz nie ma co pisać : /
Miałam beka z typa, że tak powiem, Janek, hahahaha ^^
I Pisałam z P, pierwszy raz od miesiąca : D
I jeszcze z oraczem, lols : )
I rozmowa z Kamilą na gg, szkoda, że bez słów, pozdro : *
I wgl oglądałam stare zdjęcia, i takie oczy, O.O ' ja miałam takie krótkie włosy?!' hahah : D
I teraz powinnam grzecznie położyć się spać, ale mam za daleko : D no to sobie myślę "notkę napiszę, tylko o czym? ... o niczym xd "
Jutro sprawdzian z angola, don't like ! Nic nie umiem, zawsze spoko : )
No i powinnam zacząć czytać lekturę, ale nie chcę mi się !
Ogólnie to nie mam autobusu w piątek -,- a w sobotę rano jechać i w niedzielę wracać ?  Nie wiem już : //
Dobra, wiem, ta notka jest bez sensu -,-
Trzymajcie się, dobranoc : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz