środa, 24 października 2012

Po raz 42 !

Cześć : D
Wczoraj nie pisała, bo nawet czasu nie było  ;p
zaczęliśmy matmą, powtórzenie  więc luzy xD Na niemcu to taki beki, bo z Agu siedziałam ♥ Angol - omówienie i poprawa pracy klasowej -,- dostanę jakieś 3, idziemy poprawiać : p Fizyka, to takie tam, zwały z Kondzia : D Polski - sprawdzian. napisałam wszystko, nie wiem czy dobrze ; // trudny był, no ! ; [ Nieprzyjemna przerwa prze relą -,- no i przychodzę spóźniona, wkurzona, i wgl. do klasy i od razu się humor poprawił ; )) Lubię religię : p Potem miałam czekać z Karolcią, ale tata przyjechał, no to pojechałam do domu : D to od razu usiadłam przepisywać zeszyt z techniki, mądra Patrycja, dopiero wczoraj sobie taki zakupił, i musi uzupełnić notatki z 2 miesięcy : //  potem przyszła Agnieszka, pouczyć się z matmy, już zaczynamy się uczyć, a tu tata kazała mi skserować parę dokumentów, to od razu włączyłam kompa i z Agu na Face, na Aska, i na takie różne. Popisałyśmy z rożnymi ludźmi, pooglądałyśmy zdjęcia : p I aga napisała z mojego profilu, do chłopaka,  do którego pisać nie powinna, na pewno nie takie rzeczy, dziękuję Agnieszko -,- ♥ no a potem spacerek z Darią : D i rozmowa z Miśką <3 i godzinne spóźnienie, i szlaban, którego i tak nie mam : )
Dziś nie zaspałam, ale było blisko :D Zaczęliśmy infą, robiliśmy coś w exel'u dostałam pluusa :D Potem zajęcia techniczne, pan czytała oceny z kartek, dostałam 4, myślałam, że będzie gorzej :D i za tydzień robimy goooofeeery ♥ Na geografii to strasznie dużo pisania było, i potem zwała z Mich <3 Na zajęciach artystycznych 15 min jadłam chipsy, kolejne 15 temperowałam ołówek, potem potem rysowałam po ręku, w rezultacie na koniec lekcji miałam narysowane tylko drzewoo, hahahahaha ^^ no i sprawdzian z matematyki, trudny jak cholera -,- ale dałam radę wszystkim zadaniom, teraz módlmy się o dobrą ocenę  : [no i WF z praktykantem, zawsze spoko : DD
Po szkole z Darią : **
pochodziłyśmy po sklepach odzieżowych : pp I poszłyśmy do biedry po chipsy : D i do parkuu : D w te sweet focie xd no i powrót do domciu, zimno, że masakra -,- dziękuję Ci Daria za wszystko ♥
Teraz chyba spacer z Kamilą i Mateuszem : p
Spadam, elo : ****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz