niedziela, 14 października 2012

Po raz 38!

Elo.
Jeśli chodzi o wczoraj to Polski nauczony na 5 ! hahahaha :)
A i książka przeczytana. Powieść opowiada o 2-óch zabójstwach w jednej z Polskich nadmorskich miejscowości. Z tymi zabójstwami związane jest również zaginięcie pewnego studenta .. Śledztwa podejmuje się warszawski porucznik Skonar, który akurat w tej samej miejscowości spędza urlop.
Książka jest dobra, lecz nie jest najlepszą jaką czytałam. Zakończenie nie było dla mnie zaskoczeniem. Może nie myślałam że w taki sposób, ale że właśnie tak się zakończy. Ale ogólnie książka dobra, warta przeczytania.
Dziś zaczęłam czytać 'Zemstę' nudna, nudna, nudna, ale cóż poradzić, lektura -,-
Rano to ten, zjadłam i poszłam się uczyć z histy, bo jutro klasówka, mam nadzieję, że będzie dobrze, oby : // potem poczytałam z niemca i zamułka totalna.
Potem była u nas Asia ^^ przyjechałam nowym samochodem, szaleńczo : )
Aktualnie gg z Kam.
w planach kolejna dawka nauki. aż normalnie się żyć odechciewa.
elo :*
+wiem, notka bez większego sensu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz