niedziela, 7 października 2012

PO raz 33 : )

Coś jest, a potem togo nie ma.

Dobry wieczór : )
Dziś dzień świetny : ]
Rano posiedziałam na necie, i takie tam : )
Po południu zasnęłam, hahahah ^^ Agnieszka mnie obudziła telefonem, czy może przyjść się uczyć. No to się ogarnęłam, sprzątnęłam pokój i przyszła : D no to na początku otworzyłyśmy czipsy, i zaczęłyśmy gadać. Potem tańczyłyśmy, szejki-szejki hahahahahah : p No i zaczęłyśmy się uczyć. Zrobiłyśmy 5 przykładów i robimy zdjęcie. I agi okulary w koszu : D i te nasze sexy czerwone usta : )) No a potem Agu stwierdziła, że jest późno i poszła : )
No to sobie posiedziałam przed telewizorem, ale mi się nudziło, to dzwonię do Kam ; ) 
i idziemy na spacer ♥
strasznie dużo śmiechu : ) i Sławka z domu wyrzucili : ) i opowiadanie co się działo w weekend (Kam była w Podkrajewie)
Aż tu nagle zaczęło padać -,- no to idziemy do Kam. Najpierw gadamy z jej mamą : ) Potem siadamy na neta : > i pisanie z jednym typem, zawsze spoko : ] i te nasz/ich zakłady : ) kilo cukru, rozciąganie palcy, kije, kopy i różne takie : )) i oglądamy zdjęcie rożnych ludzi, spoko : >
samotny powrót o 22:32? Nie lubię, nie lubię, nie lubię! -,- ciemno, zimno... masakra : /
Teraz się umyłam, i siedzę z mokrą głowa, wyspałam się w dzień, to teraz nie zasnę -,-
Dobranoc : **
Zdjęcia z dziś: 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz