poniedziałek, 15 października 2012

po raz 39 ! :D


from the very first day you had my heart


Sieeeeeeeeemaaa : ))
dziś zaspałam, hahahah, dziewczyny siedzą, a ja w piżamach, na śpiąco, wchodzę i
Ja -  czeeeeeeść  -,-
Aga - o śpiąca królewna wstała, ładna piżamka  : D
hahahahha ^^ Nie spóźniłyśmy się tylko dlatego, ze tata nas podwiózł : p pierwszy WF to z Kam czytałyśmy wiadomości : )) na następnym gadałyśmy z panią, lubię too <3 potem biologia, hahahahaha, "co za idiota tak miałcze" "to kot Bartosza, proszę pani" :D zwały na biologi, zawsze spoko ^^ na przerwie Bartosz powiedział coś, co mnie bardzo zaniepokoiło -,-  Potem historia  sprawdzian, nawet łatwy był, nie powiem : p a ja całą lekcję się śmiałam jak głupia, a to z Mateusza, a to z Konrada, a to z Karola, a to z dziewczyn : >    na angolu to tam, powtórzenie i zaczęliśmy oglądać film, o papierosach. i godzina wychowawcza. I znów dużo śmiechu ^^ Ostatni polak, to tam, też powtórzenie xD
W drodze do domu pogadałam z Kasią na bardzo ambitny temat : DD
I w domku, zjadłam i weszłam na neta : ) Potem zabrali prąd -,- to zrobiłam kakałko i poczytałam książkę ;p
W planach randeczka z niemieckim, miło : //
Spodobała mi się ! ♥ - http://www.youtube.com/watch?v=gB-rTIlvJvo
Okey, lecę, elo : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz