wtorek, 9 października 2012

Po raz 34 !

Elo : )
Wczoraj takie tam. W szkole oke : )) Śpiewanie w drodze do domu? Taaaaaak ♥ hahahahahaha xD Potem jakoś tam, poszłam do Kam, poszłyśmy na dłuuuuuuuugi spacer, lubię : * Potem do niej, rozmawianie z jej mamą zawsze spoko : )) i do domu to odrobiłam lekcję. Potem zamułka, ale to tam. Spacer z Agi o 21:20? spoko : )) Dziękuję mała za wszystko ♥
Dziś? Tak mi się wstać nie chciało, bo zimno -,- ale jakoś tam dałam radę. W szkole ok, 1 matma, nawet spoko : ) potem niemiec, 2 dostałam, jutro poprawiam ^^ Angol? Wpadło 5 i 4, jupi : > Fizyka to takie tam, jaszczurka, hahahaha : D Na polaku zgłosiłam 4 nieprzygotowanie, mam dopiero 2 kropki o.O dobrze, dobrze : ) Na przerwie gadałam z panią od reli, hahahaha : ) i reakcja takich ludziów, masakra -,- nie można sobie z panią pogadać. na reli, hahahaha, Pani pozwoliła mi i Bartoszowi wyjść do łazienki,  no to wychodzimy razem wracamy razem, a cooo? : > i tekst "psze pani, koło pani mucha lata" a ja nie mogę ze śmiechu, to musiałam wyjść z klasy, się 'wyśmiać' : )) no i takie tam xD ma kodzi spoko : ) i do domu : D
Zjadłam sobie, kawka z tato : p przerobiłam Kam zdj. no i takie tam : )
Dziś w planach nauka z niemca i gery, zobaczymy jak wyjdzie -,-
Paaa : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz