wtorek, 19 czerwca 2012

Po raz drugi !

Elo : DD dziś dzień taki sobie. Pierwszy polski, taki tam, nudziło mi się. Potem angol to pogadałam z dziewczynami i wgl. ustaliśmy co robimy na koniec roku. Potem matma, to sobie piosenkę pisałam : )) i W-F nie ćwiczyłam, i poszłam z Kamilą do pielęgniarki i "taka brzydka pogoda, a ja się chciałam opalać" hahahahahahhaha xD i rela , 3 mi postawiła na koniec, szuja jedna , i wszedł De, i "przepraszam , że zabluźniłem na pani lekcji, to się więcej nie powtórzy" hahahahahaha ^^ i WDŻ, nasz plan nie wypalił, ale był TEMAT?! : DD i czekamy na mojego tatę, i idzie zwała z "widziałem kiełbasę, taką wielką kiełbasę", i smyranie taty po głowie : )) teraz miały przyjść dziewczyny i mi pomóc, ale nie mogą więc sama stworze jedną rzecz, mam nadzieję że dam radę : PP no o idę , cześć :  **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz