niedziela, 4 listopada 2012

Po raz 45 !


Zdjęcia z Kam <3

Siemka : )
Spoko, spoko jest ^^
Wczorajszy wypad z Kam i Dominiką ♥ I granie w "Twój - Mój". Duuużo śmiechu : DD I machanie sobie na pożegnanie,  15 min : ))  Potem spacer z Kam i Mateuszem, i na plac zabaw, haha, dzieci ^^ posiedzieliśmy na boisku, te nasze tematy, lol : D W sklepie spotkaliśmy tatę i wracał z nami, te jego żarty : D I mieliśmy grać w karty, ale nikt nie miał : p to posiedzieliśmy na bujaczce i znów bardzo ciekawa konwersacja : D
Jeśli chodzi o dziś, to wstałam o 8 -,- i już zdążyłam przepisać polski, 6 stron, masakra : /  Aktualnie net i herbatka malinowa <3  W planach nauka. Niemiecki, geografia, angielski, chemia, polski, biologia. Na samo myśl mi się nie chce -,-
Ogólnie to 4 dni wolnego, a ja nic nie odpoczęłam -,-
Elo : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz